RECOMMENDED ARTICLES

RAWATAN GANGUAN MAKHLUK HALUS.


KAEDAH MENGGUNA DAUN BIDARA

Pilih daun bidara yang segar, tidak dirosakkan serangga atau haiwan. Bersihkan.
Hancurkan daun dengan ditumbuk mengunakan batu atau lesung batu, jangan sampai lumat.
Daun yang telah hancur dibancuh pula dengan air bersih. Minum sedikit (1-3 teguk) dan yang lebihnya dicampurkan dengan air dalam 1 baldi untuk mandi. Mandi dilakukan sebelum masuk waktu maghrib. Curah air rumusan daun bidara dikepala dahulu kemudian keseluruhan badan. Biar kering dibadan tanpa dilap. Ulang selama 3 petang berturut. Selepas itu, jika masalah masih belum reda, ulang mandi waktu malam sebelum tidur. Jika pesakit ada masalah paru-paru berair teruskan mandi waktu petang.

PERHATIAN: Sebelum mandi dengan air daun bidara, bersihkan badan dengan mandi biasa. Mandi dengan membasahi kaki dahulu kemudian maju keseluruhan badan. Selesai mandi biasa, barulah diikuti dengan mandi air rumusan daun bidara dengan mencurahkan air rumusan daun bidara di kepala dahulu. Biarkan ia kering sendiri dibadan tanpa dilap. Daun bidara dan air perlu didoakan oleh perawat Darussyifa' atau doa sendiri mengikut kaedah Darussifa'.

Maklumat ini diberikan Ustaz Din Meru (murid lapis ke5 Tuan Guru Dato Harun Din) kepada saya sewaktu beliau merawat isteri saya kerana gangguan makhluk halus.

TOLONG BACA

KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN YANG DIHORMATI, DISINI INGIN SAYA BERPESAN SEIKHLAS HATI JIKALAU MAHU BERURUSAN DENGAN SAYA TOLONG JANGAN SMS ATAU WHATSAPP. SAYA MEMANG TIDAK AKAN LAYAN, TOLONG JANGAN BUANG DUIT KREDIT TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEMATA-MATA MAHU TANYA ITU DAN INI MELALUI SMS ATAU WHATSAPP. JIKA MEMBUAT TEMUJANJI DENGAN SAYA SILA BERITAHU SEKIRANYA TIDAK JADI DATANG BERURUSAN DENGAN SAYA. JANGAN BAZIRKAN MASA SAYA YANG BERHARGA UNTUK TETAMU SAYA YANG MEMERLUKAN KHIDMAT DARIPADA SAYA. SEKALI LAGI INGIN SAYA BERITAHU KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEKALIAN, BAHAWA SAYA TIDAK PANDAI MENGURUT, SAYA HANYA TOLONG SEMAMPU YANG BOLEH SEIKHLAS HATI SAYA. RAMAI LAGI TUKANG URUT PROFESIONAL DAN HEBAT-HEBAT DI LUAR SANA SILA CARI MEREKA DAHULU SEBELUM CARI SAYA. PERCAYALAH.