RECOMMENDED ARTICLES

Minyak Lintah Gunung

Ramuan perubatan tradisional berabad-abad yang lampau. Dengan tidak merebut kekuasaan Allah SWT lintah gunung telah diolah dengan herba terpilih sehingga menjadi minyak lintah. Tanpa bahan kimia dan pengawet, minyak ini suci serta semulajadi dan tiada kesan sampingan. Minyak lintah ini dapat mengatasi masalah ketumpulan kaum lelaki. Dengan senjata yang kembali tajam, akan dapat mengembalikan keharmonian suami isteri. InsyaAllah dengan izin Allah SWT.

Kegunaan minyak lintah ini adalah:-
  1. Melancarkan peredaran darah ke zakar
  2. Bagi keras dan tahan lama
  3. Dapat mengatasi masalah sperma yang cepat keluar (ejakulasi dini)
  4. Membuang angin yang terkandug di dalam kerandut telor
Minyak lintah ini bila dicampur dengan bawang merah kecil dapat pula menyembuhkan sakit pinggang, sakit lutut, lenguh-lenguh dan masuk angin.

Cara-cara menggunakannya (lemah tenaga batin):-
  1. Botol digoncang dahulu sampai sebati.
  2. Sapukan minyak ini pada bahagian batang sebelah atas, bawah, kiri dan kanan.
  3. Urutlah sambil dipicit-picit sehingga minyak terasa agak kering (rehat kira-kira 5-10 minit), baru basuh atau biarkan sahaja selama 4 jam.
  4. Lakukan secara teratur dari pangkal ke hujung, 2 kali sehari pagi dan malam. Semoga keluhan anda dapat diatasi.
Sila Pelajari Kitab:
MUJARABAT, TAJUL MULUK


TOLONG BACA

KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN YANG DIHORMATI, DISINI INGIN SAYA BERPESAN SEIKHLAS HATI JIKALAU MAHU BERURUSAN DENGAN SAYA TOLONG JANGAN SMS ATAU WHATSAPP. SAYA MEMANG TIDAK AKAN LAYAN, TOLONG JANGAN BUANG DUIT KREDIT TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEMATA-MATA MAHU TANYA ITU DAN INI MELALUI SMS ATAU WHATSAPP. JIKA MEMBUAT TEMUJANJI DENGAN SAYA SILA BERITAHU SEKIRANYA TIDAK JADI DATANG BERURUSAN DENGAN SAYA. JANGAN BAZIRKAN MASA SAYA YANG BERHARGA UNTUK TETAMU SAYA YANG MEMERLUKAN KHIDMAT DARIPADA SAYA. SEKALI LAGI INGIN SAYA BERITAHU KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEKALIAN, BAHAWA SAYA TIDAK PANDAI MENGURUT, SAYA HANYA TOLONG SEMAMPU YANG BOLEH SEIKHLAS HATI SAYA. RAMAI LAGI TUKANG URUT PROFESIONAL DAN HEBAT-HEBAT DI LUAR SANA SILA CARI MEREKA DAHULU SEBELUM CARI SAYA. PERCAYALAH.