RECOMMENDED ARTICLES

Minyak Kambing Gurun

Alhamdulillah, syukur pada Allah s.w.t kerana dengan rezekiNya yang melimpah-ruah dapat saya menjual Minyak Kambing Gurun untuk menyara keluarga tercinta.
Minyak Kambing Gurun ini mempunyai 1001 khasiat yang mujarab untuk kegunaan luaran badan sahaja, tidak boleh di minum.
Untuk lelaki dan wanita, umum mengetahui bahawa Minyak Kambing Gurun ini elok diguna pakai untuk tujuan mengurut seluruh anggota badan yang sakit-sakit.
Bagi lelaki Minyak Kambing Gurun diguna untuk kekuatan zahir dan batin. Begitu juga halnya untuk wanita, ramai dikalangan bidan-bidan kampung menggunakan Minyak Kambing Gurun untuk mengurut wanita yang baru lepas bersalin. Khasiat dan kebaikkan Minyak Kambing Gurun ini hanya pemakai sahaja yang mengetahui kemujarabannya.
Suci, bersih dan dijamin halal.
Kambing disembelih mengikut hukum syarak Islam, semua anggota badan diguna pakai dalam membuat minyak ini kecuali isi perut dibuang.

Harga 1 botol RM39.90 (60ml)
(Barang Terhad)

TOLONG BACA

KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN YANG DIHORMATI, DISINI INGIN SAYA BERPESAN SEIKHLAS HATI JIKALAU MAHU BERURUSAN DENGAN SAYA TOLONG JANGAN SMS ATAU WHATSAPP. SAYA MEMANG TIDAK AKAN LAYAN, TOLONG JANGAN BUANG DUIT KREDIT TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEMATA-MATA MAHU TANYA ITU DAN INI MELALUI SMS ATAU WHATSAPP. JIKA MEMBUAT TEMUJANJI DENGAN SAYA SILA BERITAHU SEKIRANYA TIDAK JADI DATANG BERURUSAN DENGAN SAYA. JANGAN BAZIRKAN MASA SAYA YANG BERHARGA UNTUK TETAMU SAYA YANG MEMERLUKAN KHIDMAT DARIPADA SAYA. SEKALI LAGI INGIN SAYA BERITAHU KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEKALIAN, BAHAWA SAYA TIDAK PANDAI MENGURUT, SAYA HANYA TOLONG SEMAMPU YANG BOLEH SEIKHLAS HATI SAYA. RAMAI LAGI TUKANG URUT PROFESIONAL DAN HEBAT-HEBAT DI LUAR SANA SILA CARI MEREKA DAHULU SEBELUM CARI SAYA. PERCAYALAH.