RECOMMENDED ARTICLES

Balung Ayam Jantan

Rahsia Mahkota ayam Jantan (Balung)

Mahkota atau balung ayam jantan, mengikut kata orang0orang tua dahulu mempunyai khasiat yang besar, khusus untuk kaum lelaki. Jenis ayam yang terbaik ialah ayam cemani (yang keseluruhan berwarna hitam). Pilihlah balung ayam yang lurus menegak.
Khasiatnya ialah menolong mengatasi lemah syahwat yang disebabkan:

Terlalu kerapnya berjimak (tanda-tanda tulang punggung nyeri).Lemah syahwat yang dialami itu bukan secara tiba-tiba.

Dapat dirasa tenaga syahwat menurun dari hari ke hari, sehingga dalam jangka masa agak lama. (tanda-tanda disebabkan dari pemakanan)

Caranya:

Ayam disembelih mengikut syarak yang betul. Ambil mahkota dan kakinya sahaja, yang lainnya eloklah disedekahkan. Ayam yang dipotong antara 1-3 ekor. Rebuslah daging burung merpati, dan ambil kaldu/air rebusannya itu. Masukkan balung dan kaki ayam dalam bekas yang berisi kalbu, dan rebuslah sehingga masak. Sekarang makanlah sup balung yang direbus dengan rebusan air burung merpati itu.

Makanlah di waktu akan tidur tanpa dicampurkan nasi. Dalam masa tidur zakar mula bangun dan terpacak.

Dalam pada itu penderita lemah tenaga syahwat dinasihatkan supaya kerap minum air rebusan kacang hijau, memakan tauge mentah (cuci terlebih dahulu). Kombinasi kedua-duanya ini sangat baik bagi kawalan hormone/mani agar tetap likat.Tauge banyak mengandungi pembekal hormone, sementara bayam banyak mengandungi zat besi.

Di samping usaha-usaha tersebut tadi, penderita lemah syahwat mestilah mengetahui patang larang dan tata cara berjimak dan hal-hal lain yang penting yang harus diketahui.

TOLONG BACA

KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN YANG DIHORMATI, DISINI INGIN SAYA BERPESAN SEIKHLAS HATI JIKALAU MAHU BERURUSAN DENGAN SAYA TOLONG JANGAN SMS ATAU WHATSAPP. SAYA MEMANG TIDAK AKAN LAYAN, TOLONG JANGAN BUANG DUIT KREDIT TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEMATA-MATA MAHU TANYA ITU DAN INI MELALUI SMS ATAU WHATSAPP. JIKA MEMBUAT TEMUJANJI DENGAN SAYA SILA BERITAHU SEKIRANYA TIDAK JADI DATANG BERURUSAN DENGAN SAYA. JANGAN BAZIRKAN MASA SAYA YANG BERHARGA UNTUK TETAMU SAYA YANG MEMERLUKAN KHIDMAT DARIPADA SAYA. SEKALI LAGI INGIN SAYA BERITAHU KEPADA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN SEKALIAN, BAHAWA SAYA TIDAK PANDAI MENGURUT, SAYA HANYA TOLONG SEMAMPU YANG BOLEH SEIKHLAS HATI SAYA. RAMAI LAGI TUKANG URUT PROFESIONAL DAN HEBAT-HEBAT DI LUAR SANA SILA CARI MEREKA DAHULU SEBELUM CARI SAYA. PERCAYALAH.